לירידה במשקל

קבוצות תמיכה

Slider

נפגשים אחת לשבוע, נשקל ונבדוק מדדים, נקיים דיון דינמי על קשיי ההתמודדות, הפיתויים או ההצלחות. תעצימו את הידע שלכם בעזרת הקשבה לתכנים במגוון נושאים שיקדמו אתכם לרדת במשקל. בנוסף, תקבלו ליווי צמוד בתהליך שלכם, תפריט מדוייק ונוח, ייעוץ אישי עם תזונאי/ת קלינית, תוכנית אימונים שמתאימה לסגנון חייכם, כלים וטיפים לירידה במשקל ומתכונים מנצחים. כדי למקסם את הדרך להגשמת היעד, נצעד יחד פעמיים בשבוע.

ההליכה היא הפעילות הבסיסית ביותר והנוחה מכולן.
זוהי פעילות גופנית שמתאימה לכולם ובה בעת מפעילה
את כל הגוף. ההליכה היא פעילות אירובית המשפרת
סיבולת לב-ריאה, משפרת את זרימת הדם, ומאיצה את
תהליך הירידה במשקל. כתוצאה מכך,קיימת התייעלות של
עשרות תהליכים אחרים בגוף.

נפגשים לצעידה משותפת פעמיים בשבוע.
מסלול קצר/ארוך- 5 ק"מ, 10 ק"מ.